برگزاری مراسم اختتامیه

برگزاری مراسم اختتامیه

دکتر نورا… زاده مدیرعامل صندوق مهر امید نهاد ریاست جمهوری

امیدوارم صنعت بسته بندی ایران را با بسته بندی خوب در قله رفیع بازار جهانی ببینیم.

1543

فقط به این نکته بسنده می­کنم به تشکر از آقای مهندس فخر و تمامی کسانی که زحمت کشیدند، همت عالی خرج کردند و این جشنواره را برگزار کردند. با کمک خوبی که بخش خصوصی انجام داد امیدوارم صنعت بسته­ بندی ایران را با بسته­ بندی خوب در قله رفیع بازار جهانی ببینیم. مجدد به سهم خودم از آقای مهندس فخر که جسارت این کار را داشتند تشکر می­کنم.

کیت پیرسون دبیرکل سازمان جهانی بسته بندی WPO

ایران به تدریج در حال بدست آوردن جایگاه خودش در صنعت بسته بندی دنیاست.

32

با تشکر از دعوت و استقبال شما. من از عضویت در خانواده بسته­ بندی ایران بسیار خوشحالم. می­خواهم درباره مفهوم خانواده بسته ­بندی ایران و امید به پیشرفت و موفقیت ایران صحبت کنم. در آفریقای جنوبی وقتی کسی برای اولین بار وارد جایی شود اطرافیانش به او هدایایی می­دهند. به همان رسم اولین هدیه ما عضویت ایران در جامعه جهانی بسته بندی است. این عضویت ایران را به سمت موفقیت در این صنعت می­برد. حرکات آقای فخر بسیار تند و شتابان است و مانند توپ کودکان مدام به هرسو در حال حرکت است. آقای فخر دارای استعدادی هستند که بنا به ضرب مثل ما در آفریقای جنوبی نه فقط استعداد بلکه هنر فرد است که او را به اوج  می­رساند.

ایران به تدریج در حال بدست آوردن جایگاه خودش در صنعت بسته ­بندی دنیاست. استعداد بعدی ایشان که من دیدم، در طول یک هفته هر جایی که رفتم همه به دنبال جایی بزرگتر برای رشد بیشتر خود و اطرافیانشان بودند. هشدار می­دهم زمانی که این دستاورد را بدست گرفتید و از بسته خارج کردید، مراقب عواقب و پیامدهای آن باشید. باید مراقب باشید این حجم عظیم پیشرفت و تکنولوژی، شما را درگیر مشکلات آتی خودش نکند. مقدار زیادی پول صرف خرید ماشین­ آلات می­کنید، بعد از خرید آن را کنار می­گذارید، بعد از آن چه خواهید کرد؟ ماشین خریدن ساده است اما استفاده از آن توجهات ویژه ­ای می­خواهد.

برای پیشرفت علاوه بر تهیه ماشین باید برای آموزش و افزایش مهارت استفاده از دستگاه  هزینه مادی و زمانی داشت. در این مدت مداوم از من پرسیدند شما چه چیزی به ما خواهید داد ولی من می­گویم باید گفت به ازای چیزی که به ما می دهید ما چه می­توانیم انجام دهیم. مجدد برای دعوتم تشکر می­کنم.

در طول یک هفته هر جایی که رفتم همه به دنبال جایی بزرگتر برای رشد بیشتر خود و اطرافیانشان بودند. هشدار می دهم زمانی که این دستاورد را بدست گرفتید و از بسته خارج کردید، مراقب عواقب و پیامدهای آن باشید. باید مراقب باشید این حجم عظیم پیشرفت و تکنولوژی، شما را درگیر مشکلات آتی خودش نکند. مقدار زیادی پول صرف خرید ماشین آلات می کنید، بعد از خرید آن را کنار می-گذارید، بعد از آن چه خواهید کرد؟ ماشین خریدن ساده است اما استفاده از آن توجهات ویژه ای می-خواهد.

دکتر میرخان مدیر عامل شرکت توسعه پیکره

دنبال حلقه های ارزش افزوده و ایجاد ثروت هستیم

315

ما همه در این دنیای گذرا موقت هستیم و آنچه که از ما باقی می­ماند اثراتی است که از خودمان باقی می­گذاریم. ما به دنبال حلقه­ های ارزش افزوده و ایجاد ثروت هستیم. ما باید ثروت ملیمان را ارتقا دهیم. ما به دنبال پول نیستیم بلکه به دنبال ثروتی هستیم که اثر بخش باشد و از طرف ما برای آیندگان بماند. برای این کار از زباله ثروت خواهیم ساخت و اصلاح ساختار بسته­ بندی را خواهیم داشت. همچنین جلوی پرت ثروتمان را خواهیم گرفت.

مهندس حکمایی مدیرعامل شرکت ماشین سازی حکمایی

عضویت ایران در WPO و APF مساله امر بسیار مهمی است. کاری که تاکنون انجام داده ایم محدود به داخل بود و نمی توانستیم جهانی کار کنیم

48964

عضویت ایران در WPO و APF مساله امر بسیار مهمی است. کاری که تاکنون انجام داده­ایم محدود به داخل بود و نمی­ توانستیم جهانی کار کنیم. با عضویت ایران در WPO این امکان فراهم آمده تا دستاوردها و زحماتی که کشیده شده است را ارائه کرده و نفع بهتری ببریم. اولین چیزی که به ذهن می­رسد این است که خودمان را با استانداردهای جهانی تطبیق دهیم و کیفیت ماشین آلات را بالا ببریم تا بتوانیم رقابت کنیم. شرکت در نمایشگاه­ های بین­ المللی بسته­ بندی مانند اینترپک درگاه­ های خوبی هستند که شرکت ­های ایرانی صاحب صنعت در زمینه بسته ­بندی حضور پررنگ­تری برای قدرت نمایی داشته باشند.

مهندس حریر فروش مدیر روابط عمومی شرکت اندیشه ورزان خودرو (شامخ)

انتظار ما این است که IRIP و WPO پل ارتباطی ما با بسته بندی جهانی در خارج از مرزها باشند

34863

به عنوان عضو کوچکی از صنعت بسته ­بندی، انتظار ما این است که IRIP و WPO پل ارتباطی ما با بسته­ بندی جهانی در خارج از مرزها باشند. IRIP می­تواند دو امکان را برای ما فراهم کند :

۱- مکانی برای شناخت فعالان صنعت بسته­ بندی در داخل کشور باشد،

۲- در بعد بین ­المللی با ارتباط نزدیک با WPO می­تواند سبب ارتباط ما با بیرون از مرزها شود تا از دانشی که در این زمینه وجود دارد استفاده کنیم.

مهندس ایرج پولادوند مدیرعامل شرکت پوپک مرصع

کسانی که نیامده اند غبطه خواهند خورد که چرا زمان را از دست داده اند. زیرا این کانال ایجاد شده برای ارتقا صنعت بسته بندی و پیوستن به صنایع جهانی بسیار مهم است.

8633

کسانی که نیامده ­اند غبطه خواهند خورد که چرا زمان را از دست داده­ اند. زیرا این کانال ایجاد شده برای ارتقا صنعت بسته بندی و پیوستن به صنایع جهانی بسیار مهم است. ما می­توانیم محصولات تولیدی خودمان را در بسته­ بندی­ های شکیل صادر کنیم. تا  چه زمانی محصولاتمان را به صورت انبوه صادر کنیم و با بسته­ بندی­ های دیگر کشورها وارد کنیم؟ باید تمام هم و غم خود را برای اصلاح این ساختار بگذاریم. صبور باشیم، تکنولوژی جدید را بپذیریم و با افزایش دانش خود رو به جلو حرکت کنیم. باید در کنار آقای فخر، واقعیت­ های حوزه های مختلف بسته بندی را درک کرده و با همدلی و یکپارچگی، به تکنولوژی برتر  صنعت بسته بندی و بعد خارجی تجارت در صنعت بسته بندی، دست یابیم. همچنین برای بدل شدن به قدرت اول صنعت بسته بندی منطقه، پیشرفت شایانی بکنیم.

مهندس میهن خواه مدیر اجرایی تعاونی صنایع پلاستیک تولیدکنندگان استان تهران

ما انسان ها باید به بهترین نحو، ازاین منابع خدادادی بهره مند شویم. بخش بسته بندی نقش بسیار مهمی در انتقال محصولات تولیدی در این سرزمین چه کشاورزی چه دیگر تولیدات دارد.

4864

آقای پیرسون در سخنرانی که داشتند به سه عامل مردم، کره زمین و سود اشاره کردند. منظورشان این بود که ما انسان­ها باید به بهترین نحو، ازاین منابع خدادادی بهره ­مند شویم. بخش بسته­ بندی نقش بسیار مهمی در انتقال محصولات تولیدی در این سرزمین چه کشاورزی چه دیگر تولیدات دارد. آقای فخر علمدار بهره ­وری در صنعت بسته ­بندی شده ­اند، بهره­ وریی که ضایعات محصولات تولید شده در سطح ملی در این کشور را به حداقل برساند، سود را بالا ببرد، آسیب­ ها را کاهش دهد و همچنین ایجاد اشتغال کند.

مهندس رضازاده مدیرعامل شرکت شرکا سه گانه

همانطور که ما در صنایع دیگر پیشرفت داشتیم مطمئنا در این صنعت نیز پیشرفت خواهیم داشت. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و رکودی که در کشور حاکم است، به طورطبیعی وضعیت اقتصادی منفی در شرایط فعلی تاثیرش را در این صنعت خواهد گذاشت

4863846

همانطور که ما در صنایع دیگر پیشرفت داشتیم مطمئنا در این صنعت نیز پیشرفت خواهیم داشت. با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و رکودی که در کشور حاکم است، طبیعی وضعیت اقتصادی منفی در شرایط فعلی تاثیرش را در این صنعت خواهد گذاشت. صنایع بسته­ بندی که یکی از مکمل­های واحدهای تولیدی است و تولید هستند که می­توانند کشور ما را از این وضعیت اقتصادی دگرگون خارج کنند. در زمانی که این اتفاق حادث شود مسلما صنعت بسته­ بندی بسیار مهم خواهد بود. زمانی که تکنولوژی بسته ­بندی را از طریق  سازمان های بین­ المللی دریافت کنیم، می­توانیم محصولاتمان را با امتیاز بهتری صادر کنیم.

روایت تصویری مراسم تقدیر و تشکر و اهدای تندیس

روایت تصویری مراسم شام و رویت ستارگان

Copyright © packagingfestival.ir | Developed by Web Gostar San'at.