دسته بندی و قوانین مسابقه
دسته بندی مسابقه :
- نوشیدنی ها
- الکترونیک (بسته بندی تمام وسایل الکترونیکی)
- غذا (تمام انواع بسته بندی مواد غذایی اعم از تازه ، یخ زده و غیره)
- بهداشتی و آرایشی ( شامل بسته بندی لوازم آرایشی ، بهداشتی ، مکمل های ، ویتامین ها ، عطر و ادکلن ها ، انواع داروها و … )
- لوازم خانگی (شامل بسته بندی تمام وسایل خانگی ، اسباب بازی ، وسایل بهداشتی ، هدایا ، لباس ، تجهیزات باغبانی ، وسایل تزئیناتی و …)
- وسایل تجملاتی و تزئینی (شامل بسته بندی محصولات گران قیمت مانند عطر و جواهرات که بسته بندی آنها مشتریان را شگفت زده میکند.)
- دارویی و پزشکی (بسته بندی داروها شامل ظروف دارو و بسته بندی تجهیزات پزشکی)
- توزیع وفروش (شبکه پخش)
- حمل ونقل
- سایر
مقررات مسابقات :
ماده یک : نحوه ارسال طرح
شرکت کنندگان می بایست پس از ثبت نام اینترنتی و دریافت کد رهگیری اقدام به دانلود فرمهای ارائه طرح (فرم شماره ۱ و فرم شماره ۲) نموده و پس از تکمیل و درج کد رهگیری به همراه طرح خود آن را به آدرس دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. شایان ذکر است که طرح می بایست به دو صورت :
۱ – الکترونیکی
ارسال نمونه با مشخصات زیر در دی وی دی :
- دو تصویر با کیفیت dpi300 (6*5)
- توضیح در خصوص طرح حداکثر ۱۰۰ کلمه در فایل ورد به فارسی و انگلیسی
- فایل تصویری حاوی توضیح در خصوص طرح حداکثر ۲ دقیقه
۲ – فیزیکی با مشخصات زیر :
- حداکثر حجم = m3 0.125 MAX =طول *عرض*ارتفاع
- وزن =Kg 5 Max
نکته :
تمام هزینه های پست به عهده شرکت کننده می باشد و طرح ها عودت داده نخواهند شد.
ماده دو : برخی از ارزیابان مسابقه
ماده سه : معیارهای ارزیابی
طرح های ارسالی در این مسابقه توسط هیئت داوران بین المللی طبق معیارهای زیر مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
معیارهای ارزیابی :
- حفاظت ، نگهداری محتوی
- حمل و نقل آسان ، پرکردن ، بستن ، باز کردن و دوباره بستن آسان
- طراحی گرافیکی
- ترغیب در فروش
- کیفیت تولید
- کاهش هزینه و کاهش مصرف مواد اولیه
- دوستدار محیط زیست و قابل بازیافت
- مناسب با شرایط بازار محلی (از نظر تولید ، مواد اولیه و بازار)